Kartaltepe Mah. İncirli Cad. No:48 Bakırköy / İstanbul
|Randevu Al: 0212 963 22 69
    nabız hesabı

    Nabız Hesaplama

    Dinlenik Nabız (adet):
    Yaş (yıl):
    Şiddet (yüzde):
      
    Sonuç:?

    Diyetlerin destekleyicisi olan egzersizler için dikkat edilmesi gereken en önemli nokta harcanan enerjinin şiddetidir. Her birey için egzersiz nabzı farklı olduğu için nabız hesaplama yönteminin kullanılması gerekir. Yaşa göre maksimum antrenman nabzı ve sonra nabız eşiklerini hesaplamak için, basit bir formül kullanılır; Min.      Max. Maksimum Antrenman Nabzı =               Erkekler için: (220-yaş) x              %60       %70 Maksimum Antrenman Nabzı =               Bayanlar için: (224-yaş) x             %60       %70

    • Canlandırma / Recovery Eşiği %50’ye kadardır. 200*0,50= 100 Atım/Dk.(Bpm)
    • Düşük Aerobik Seviye; metabolizmanın oksijen ve yağ kullanarak kaslara enerji sağladığı seviyedir ve %60’a kadardır.
    • Yüksek Aerobik Seviye; metabolizmanın bol oksijen ve karbonhidrat kullanarak kaslara enerji sağladığı seviyedir ve %70’e kadardır.

    Aşağıdaki nabız hesaplama aracı ile egzersiz nabız oranınızın normal olup olmadığını öğrenebilir, ideal oranların altında ya da üstünde iseniz diyetisyenlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

    nabız hesaplama

    Nabız Hesaplama – Diyet Uzmanı Sağlıklı Zayıflama Danışmanlık

    Sağlıklı bir hayatın kapılarını aralamak ve beslenme alışkanlıklarınızı değiştirmek için size uygun olan diyet listelerinin belirlenmesini sağlayabilirsiniz. Diyetisyeninizle iletişime geçerek geç olmadan bedeninizin ihtiyacı olan gücü ve sağlığı kazanabilirsiniz.

    Size özel yöntemler, hızlı ve etkili diyetler, uzman danışmanlık ve mutlu bir hayat…

    Randevu ve Teşhis

    Danışanlarımızla ilk randevu, kişiye özel beslenme danışmanlığı hakkında bilgilendirme ve vücut analiziyle beslenme probleminin teşhisi.

    Kontrol ve Sonuç Koruma

    Her hasta için özel olarak haftalık ve aylık kontrollerin yapılması, sonuçların değerlendirilmesi ve motivasyon sağlama, elde edilen sonucu koruma.